Na dzień dobry!

Z zamiarem założenia tego bloga nosiłam się już jakiś czas. Ale ciągle znajdowałam jakąś wymówkę — a to praca, a to pesymistyczne myśli typu "Kto to będzie czytał?", "kogo to w ogóle obchodzi?". Ale czas mijał, a myśli, by założyć tego bloga wciąż były z tyłu głowy. W końcu uznałam, że nie ma sensu tego odkładać. Raz kozie śmierć, czyż nie? :)
No dobrze, ale o czym ten blog miałby być? A no, w zamyśle są dwie kwestie: recenzje książek i wpisy dotyczące mojej codzienności z psem. Takie luźne, pełne własnych przemyśleń. Bo pojawienie się Pandy sporo w moim życiu zmieniło. :) 
Blog będzie miał charakter w dużej mierze rozrywkowy, więc mam nadzieję, że w zbliżające się zimne wieczory dla wielu z was będzie fajną odskocznią! 
Jednym z pierwszych wpisów będzie recenzja książki znanego polskiego pisarza, Wojciecha Chmielarza!

Komentarze

  1. Aniu, gratuluję decyzji o założeniu bloga. Możesz mi wierzyć, że dzięki niemu poznasz wiele ciekawych osób i będziesz miała frajdę z dzielenia się emocjami po lekturach książek. Ja na pewno będę stałą czytelniczką Twoich wpisów. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz